May 18, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/sickbdsmcomics.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253

ایم بی سی گروپ میں پروڈکشن کے جنرل مینیجر کے طور پر اپنے فرائض بھی

سمر عقروق

MBC گروپ نے MBC سٹوڈیوز کے جنرل مینیجر کے طور پر سمر عقروق کی تقرری کا اعلان کردیا۔ یہ پروڈکشن بازو بین الاقوامی معیار کے ساتھ گروپ کے معروف اور معیاری مواد کی تیاری میں مہارت رکھتا ہے۔ اس کے ساتھ سمر عقروق MBC گروپ میں جنرل مینیجر پروڈکشن کے طور پر اپنی ذمہ داریاں نبھا رہی ہیں۔ اس طرح سمر عقروق کی ذمہ داریوں میں گروپ کے تمام پروڈکشن آپریشنز کے عمومی انتظامی کام شامل ہیں۔ چاہے وہ “ایم بی سی سٹوڈیوز” کے تیار کردہ ڈرامائی اور سنیما کاموں کے لیے ہوں یا “ایم بی سی گروپ” کے پروگرام پروڈکشنز ہو۔ یہ سالانہ 1500 گھنٹے سے زیادہ مواد ہوتا ہے۔

اپنے نئے عہدے کی ذمہ داریاں سنبھالتے ہوئے سمر عقروق سے توقع کی جارہی ہے کہ وہ ایم بی سی کے معیاری مواد کی رسائی کو دنیا بھر کے ناظرین تک پھیلانے کے عمل کو جاری رکھیں گی۔ اسی طرح غیر انگریزی بولنے والے میڈیا مواد کی عالمی مانگ کو بڑھانے کے ساتھ ساتھ “ایم بی سی سٹوڈیوز” پروڈکشنز کو مزید بین الاقوامی منڈیوں کی طرف لانے میں کردار ادا کریں گی۔

اپنی طرف سے سمر عقروق نے اپنے نئے عہدے کی ذمہ داریاں سنبھالنے پر خوشی کا اظہار کیا اور کہا کہ آج میں ایم بی سی سٹوڈیوز کی ٹیم کی شاندار کامیابیوں کو جاری رکھنے کے لیے پر عزم ہوں۔ میں اس عہدے کو اپنے پیشہ ورانہ کیریئر کا ایک اہم قدم سمجھتی ہوں جو میں نے حاصل کی ہے۔ میں 1995 سے وقت ایم بی سی فیملی میں گزارا اور میں بزنس مینیجمنٹ میں حصہ لینے کے لیے بہت پرجوش ہوں۔

MBC گروپ کے ساتھ تین دہائیوں پر محیط کیریئر

ایم بی سی سٹوڈیوز کے جنرل مینیجر کے طور پر اپنا نیا عہدہ سنبھالنے سے پہلے سمر عقروق نے ایم بی سی گروپ میں پروڈکشن کے جنرل مینیجر کے عہدے پر فائز تھیں جہاں انہوں نے ایک متحرک ورک ٹیم قائم کی تھی جسے خطے اور پوری دنیا میں بہترین، انتہائی شاندار اور تجربہ کار پروڈکشن ٹیموں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔ اس ٹیم میں میں خصوصی پروڈیوسر، ہدایت کار، تکنیکی ماہرین اور تخلیق کار شامل ہیں۔

واضح رہے سمر عقروق نے 1995 میں ایم بی سی گروپ میں شمولیت اختیار کی اور تقریباً تین دہائیوں کے دوران انتظامی عہدوں پر فائز رہی ہیں۔ انہوں نے اپنے کیریئر کا آغاز اے آر اے گروپ انٹرنیشنل – واشنگٹن آفس سے کیا جو ایم بی سی گروپ کی چھتری تلے ایک کمپنی ہے۔ بعد ازاں انہوں نے امریکہ میں اپنے دفاتر کے ذریعے “ایم بی سی گروپ” میں شمولیت اختیار کی- سمر عقروق نے اپنی تعلیم امریکہ میں مکمل کی تھی اور جارج ٹاؤن یونیورسٹی سکول آف فارن سروس سے بین الاقوامی امور اور قانون میں بیچلر کی ڈگری حاصل کی ہے۔

انجام دے رہی ہیں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *