April 18, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/sickbdsmcomics.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253
طائرة تابعة لشركة يونايتد إيرلاينز

امریکی کمپنی “یونائیٹڈ ائیرلائنز” کا ایک طیارہ تقریباً آدھا فاصلہ طے کرنے کے بعد اپنی پرواز میں عجیب خلل کے بعد واپس اسی اڈے پر اتر گیا جہاں سے اس نے ٹیک آف کیا تھا۔

برطانوی اخبار میٹرو کی طرف سے شائع ہونے والی تفصیلات کے مطابق پائلٹ کو جرمنی کے فرینکفرٹ ایئرپورٹ پر واپس جانے پر مجبور کیا گیا۔ طیارہ واپس موڑنے کا فیصلہ اس وقت کیا گیا جب اس کا “ٹوائلٹ اوور فلو ہوگیا اور اس کا پانی کاک پٹ میں داخل ہوگیا۔

طویل مسافت کی پرواز جرمنی سے امریکی ریاست کیلیفورنیا کے شہر سان فرانسسکو جا رہی تھی اور پائلٹ کو مڑ کر واپس جانے پر مجبور کیا گیا جہاں اس نے ٹیک آف کیا تھا۔

مسافروں نے جرمن اخبار “بیلد” کو بتایا کہ بیت الخلا کے بھرجانے کے بعد فضلہ بوئنگ 777 طیارے کے کیبن میں بہہ گیا، جس سے ایک بدبو پیدا ہوئی اور گندگی اندر پھیل گئی۔

عملے نے مبینہ طور پر طیارے کے تکنیکی ماہرین سے رابطہ کیا لیکن وہ کوئی ایسا حل تلاش کرنے میں ناکام رہے جس سے وہ پرواز جاری رکھ سکیں۔

خرابی کی وجہ فوری طور پر واضح نہیں ہوسکی اور یونائیٹڈ ایئرلائنز نے اسے “دیکھ بھال کا مسئلہ” قرار دیا۔

کمپنی نے کہا کہ تمام مسافروں کو رات ہوٹلوں میں رکھا گیا اور اگلے دن دوسری پرواز سے سان فرانسسکو روانہ کیا گیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *