April 13, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/sickbdsmcomics.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253
ليونيل ميسي خلال لقاؤه مع عمرو أديب (إكس)

عالمی فٹ بالر ، میسی، ایم بی سی اسکرین پر “بگ ٹائم” پوڈ کاسٹ کے ذریعے اپنے مداحوں کے سامنے آئے۔ انہوں نے سعودی عرب سے اپنی محبت کا بھرپور اظہار کیا، جہاں وہ ایک سے زیادہ مرتبہ جا چکے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ”میں اس محبت کے لیے سب کا شکریہ ادا کرتا ہوں جو مجھے ہمیشہ ملتی ہے جب میں سعودی عرب آتا ہوں۔ مجھے پہلے بھی جانے کا موقع ملا ہے اور میں دوبارہ واپس آنا چاہوں گا۔”

“میں آپ کے ملک، آپ کی ثقافت اور منفرد مقام پر جو آپ نے حاصل کیا اس سے خوش ہوں۔ میں آپ کے پرتپاک استقبال کے لیے ہمیشہ آپ کا شکریہ ادا کرتا ہوں، اور میں آپ کو ایک بڑا سلام بھیجتا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ یہاں سعودی عرب میں، انٹر میامی کے ساتھ ایک اور دن، اور ہم اس ساری محبت سے لطف اندوز ہوتے رہیں گے، اور ہم امید کرتے ہیں کہ آپ میچوں سے لطف اندوز ہوں گے۔”

بات چیت کے دوران میسی نے کہا کہ وہ ریٹائرمنٹ کے بارے میں نہیں سوچ رہے۔

انہوں نے کہا کہ “جب مجھے لگا کہ میں اب پرفارم کرنے کے قابل نہیں ہوں، اور یہ کہ میں اب اپنی ٹیم کو فائدہ نہیں پہنچا رہا، اور جب مجھے لگا کہ یہ قدم اٹھانے کا وقت آگیا ہے، تو میں اس کے بارے میں سوچے بغیر ایسا کروں گا۔

“اور جب تک میں ٹھیک محسوس کروں گا، میں ہمیشہ مقابلہ جاری رکھنے کی کوشش کروں گا کیونکہ مجھے یہی پسند ہے۔”

اپنی نجی زندگی کے بارے میں بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ “میں رومانوی نہیں ہوں، لیکن میں اپنے خاندان اور بچوں کی دیکھ بھال کرنے میں اچھا ہوں، اور مجھے اپنے بچوں کے ساتھ فٹ بال اور ویڈیو گیمز کھیلنا پسند ہے۔”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *