April 13, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/sickbdsmcomics.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253

اننت امبانی عرصہ دراز سے بڑھتے وزن کے مسائل کا شکار، وجہ دمے کی ادویات

نانت أمباني وخطيبته

پانچ ماہ تک جاری رہنے والی ’’ویڈنگ آف دی سنچری‘‘ نے اپنی تمام تر تفصیلات سے ہندوستان اور دنیا بھر میں ہر کسی کو اپنی لپیٹ میں لے لیا۔ دنیا کی مشہور شخصیات کی موجودگی سے لے کر شادی کے لباس، مہمان، پیش کیے جانے والے متنوع کھانے سب کو حیران کرتے رہے۔

ایسے میں قدرتی طور پر، ایشیا کے سب سے امیر آدمی مکیش امبانی کے بیٹے، دولہا، اننت امبانی (28 سال) اور ان کی منگیتر، رادھیکا مرچنٹ (29 سال) سب سے بڑھ کر توجہ کا مرکز ہیں۔

دلہے کے فربہ پن کی کہانی

اننت امبانی نے سب سے پہلے اپنے پیسے سے سب کی توجہ حاصل کی، جو انہوں نے افسانوی شادی پر پانی کی طرح بہایا، اور پھر اپنے اضافی وزن کی وجہ سے۔

اپنی افسانوی شادی کی تقریب کے ساتھ سوشل میڈیا پر وائرل ہونے سے قبل انہوں نے اپنے موٹاپے کی کہانی کے لیے بھی کافی شہرت حاصل کی تھی، خاص طور پر عوامی تقریبات میں ایشیا کے امیر ترین آدمی کے بیٹے کے طور پر نمودار ہونے کے بعد۔Play Video

238 پاؤنڈ کھوئے

موٹاپے کے لیے تنقید کا نشانہ بننے والے اننت نے، دس سال پہلے پہلی بار ایک صحت مند غذا کو اپنانا شروع کیا جس کا مقصد وزن کم کرنا تھا اور وہ 238 پاؤنڈ کم کرنے میں کامیاب رہے، ایک ایسی تبدیلی جسے وہ دوبارہ وزن بڑھانے سے پہلے برسوں تک برقرار رکھنے کے قابل تھے۔

اپنی زندگی کا بیشتر حصہ موٹاپے کے ساتھ جدوجہد کرنے کے بعد، اننت نے 2014 میں اپنا وزن کم کرنے کا فیصلہ کیا تھا تاکہ اپنی 21ویں سالگرہ تک ایک نیا جسم حاصل کر سکیں۔

وزن کم کرنے کے لیے، انہوں نے مشہور شخصیات کے ٹرینر ونود چنا سے رجوع کیا، جو جان ابراہم اور آیوشمان کھرانہ جیسے بالی ووڈ ستاروں کے ساتھ کام کر چکے تھے۔

ان کا وزن کم نہ ہونے میں سب سے بڑی رکاوٹ ورزش کی کمی اور کھانے کی خراب عادات تھی جس کی وجہ سے وہ انتہائی سستی کا شکار ہو گئے۔

پرسنل ٹرینر نے اننت کی فٹنس روٹین کو آہستہ آہستہ شروع کیا، کم شدت والی ورزشوں اور 30 منٹ تک چہل قدمی کے ساتھ ان کے طرز زندگی میں تبدیلی کی۔ جس میں یوگا، ویٹ ٹریننگ اور ورزشوں کا امتزاج شامل تھا۔

2016 میں، ونود نے پریس بیانات میں کہا کہ اننت کا حتمی وزن 88 کلوگرام تھا، انہوں نے مزید کہا کہ اگرچہ اس میں وقت لگا، لیکن یہ منصوبہ ایک جامع طرز زندگی کو تبدیل کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا تھا تاکہ وہ صحت مند وزن کو برقرار رکھ سکے۔

1 من 8

18 مہینوں کی محنت اور لگن کے بعد، انہوں نے 2016 میں اپنا وزن کم کرنے کا متاثر کن انکشاف کیا۔ وہ 238 پاؤنڈ کم کر چکے تھے۔

اس دوران اننت کی خوراک کم کاربوہائیڈریٹس، فائبر اور پروٹین سے بھرپور، اوسطاً 1,300 سے 1,500 کیلوریز فی دن کھانے پر مبنی تھی۔

اگرچہ اننت دائمی دمہ کا شکار ہے، لیکن انہوں نے کئی سالوں سے اپنا وزن برقرار رکھا ہے، اور بھارت میں ہونے والے متعدد مختلف پروگراموں میں اپنی فٹنس کا مظاہرہ کیا ہے۔

تاہم، اکتوبر 2020 میں ان کی گرل فرینڈ رادھیکا کی سالگرہ کی تصویریں منظر عام پر آنے کے بعد، لوگوں نے ان کے جسم میں ایک بڑی تبدیلی دیکھی۔

کورونا وبا کی وجہ سے لگائے گئے لاک ڈاؤن کے دوران انہوں نے اپنا وزن دوبارہ بڑھالیا اور اسپاٹ لائٹ سے پیچھے ہٹ گئے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *